Retourneren, zichttermijn en garantie wijnrek-zaak.nl

Retourneren binnen zichttermijn

Bij koop op afstand heeft u als consument recht op een zichttermijn van 14 dagen. Binnen dit tijdsbestek kunt u producten zonder opgave van reden kosteloos ruilen of retourneren. Om gebruik te kunnen maken van het zichttermijn dient u u wel rekening te houden met enkele spelregels.

  1. U mag het product tot 14 dagen na ontvangst bekijken en beoordelen. Tijdens deze periode mag u het product bekijken zoals u dit ook in een fysieke winkel zou doen. Producten mogen dus niet in gebruik worden genomen.
  2. Producten dienen compleet, onbeschadigd en voor zover redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Maak geen gebruik van ducttape, plakband of andere middelen die de originele productverpakking onnodig beschadigen. Heeft u geen transparante tape in huis laat dit dan over aan onze retourafdeling. Verpak het product altijd in een omdoos zodat de originele productverpakking niet onnodig beschadigd raakt.
  3. Wij nemen uw retour alleen in behandeling wanneer u uw retour vooraf bij ons heeft aangemeld en voorziet van een volledig ingevuld retourformulier. Dit document ontvangt u per mail na aanmelding van uw retour.

Wanneer u gebruik wenst te maken van het zichttermijn dan kunt u uw retour aanmelden via info[at]zaak-shops.nl waarna u binnen 24 uur instructies met bijbehorende documenten ontvangt. Deze documenten bestaan uit een retourformulier en een retourlabel. Het retourformulier moet volledig worden ingevuld en met het product mee worden gestuurd. Met het retourlabel is het mogelijk om het product gratis te retourneren via een DPD Parcelshop. Indien u van een andere vervoerder gebruik wenst te maken dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Vind een DPD Parcelshop bij u in de buurt

infographic over het zichttermijn bij zaak-shops.nl

Retourneren binnen de garantieperiode

Helaas gaan producten wel eens defect. Wij begrijpen dat dit vervelend is en proberen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. U heeft minimaal 2 jaar garantie op alle producten in ons assortiment. Vermoedt u dat uw product defect is neem dan eerst contact op met onze klantenservice. Vaak kunnen problemen op afstand worden verholpen waardoor een retourprocedure niet nodig is. Onze klantenservice is bereikbaar op service[at]zaak-shops.nl. Zij helpen u graag verder en zoeken samen met u naar de beste oplossing. Mocht het product retour moeten worden gestuurd dan ontvangt u van ons een gratis retourlabel. U kunt het pakket dan zonder kosten via een DPD Parcelshop retourneren. Indien u van een andere vervoerder gebruik wenst te maken dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Vind een DPD Parcelshop bij u in de buurt

infographic over het zichttermijn bij zaak-shops.nl

Heeft u advies nodig?

Heeft u advies nodig?

Mail ons: service[at]zaak-shops.nl

Onze klantenservice is momenteel

(geopend op werkdagen van 9:00 - 17:00)